Καταγγελίες σε Διαμεσολαβούντες

Η εταιρία Μεσιτείας Ασφαλίσεων Solvency Insurance Brokers I.K.E.,  ενημερώνει τους υποψήφιους αλλά και υφιστάμενους πελάτες της σχετικά με το Δικαίωμα Καταγγελίας (άρθρο 10 του Ν. 4583/2018) και τις Διαδικασίες Εξώδικης Επίλυσης των Διαφορών: (άρθρο 11 του Ν. 4583/2018), αναλυτικά:

Σύμφωνα με το άρθρα 10 & 11 του Ν. 4583/2018 (ΦΕΚ212/Α/18-12-2018).

  1. Ασφαλισμένοι, αντισυμβαλλόμενοι, δικαιούχοι, ενώσεις καταναλωτών και κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να υποβάλλει έγγραφη καταγγελία, στην Τράπεζα της Ελλάδος Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.   κατά ασφαλιστικού ή αντασφαλιστικού διαμεσολαβητή για πράξεις ή παραλείψεις που συνιστούν παραβιάσεις της κείμενης νομοθεσίας σχετικά με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση, ή αντιβαίνουν στα χρηστά και συναλλακτικά ήθη ή προσκρούουν στη δημόσια τάξη. Για τις ανωτέρω πράξεις και παραλείψεις επιβάλλονται οι κυρώσεις του άρθρου 43 του Ν. 4583/2018 (ΦΕΚ212/Α/18-12-2018), κατόπιν προηγούμενης ακροάσεως του ασφαλιστικού ή αντασφαλιστικού διαμεσολαβητή και έρευνας της Επιτροπής Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης για την βασιμότητα των καταγγελλομένων και των παρεχομένων εξηγήσεων από τον καταγγελλόμενο. Σε κάθε περίπτωση παρέχεται εντός ευλόγου χρόνου αιτιολογημένη απάντηση προς τον καταγγέλλοντα.
  1. Για την εξωδικαστική επίλυση διαφορών του με διανομείς ασφαλιστικών προϊόντων, οι ενδιαφερόμενοι μπορεί να προσφεύγουν στον Συνήγορο του Καταναλωτή,Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.   Λ. Αλεξάνδρας 144 114 71 Αθήνα, Ελλάδα Τηλ: +30 210 646 0862ο οποίος έχει συσταθεί με τον Ν. 3297/2004 (Α΄ 259), ή σε άλλον φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, νόμιμα καταχωρισμένο στο Μητρώο της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς, σύμφωνα με το άρθρο 18 της 70330οικ./30.6.2015 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού και Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Β΄ 1421).

Αναγγελία Παραπόνων

Για οποιαδήποτε αναγγελία παραπόνου πρέπει να απευθύνεστε πρωταρχικά:

Υπόψη κου Κεμεντσιετσίδη Αντώνιου

Διεύθυνση: Καβάλας 2 και Κωλλέτη, Θεσσαλονίκη, τ.κ.: 54627 emailantonis@solvency.gr

Ο παραπάνω αναφερόμενος, o οποίος έχει οριστεί για να διαχειριστεί το παράπονό σας, θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια με σκοπό να απαντήσει εγγράφως και εντός 28 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της αναγγελίας του.

Σε περίπτωση που η τελική απάντηση δεν σας ικανοποιήσει ή αν δεν λάβετε την τελική του απάντηση εντός 50 ημερολογιακών ημερών από την υποβολή του παραπόνου σας, μπορείτε να αναφέρετε το παράπονό σας, σε έναν από τους παρακάτω οργανισμούς.

Τα στοιχεία επικοινωνίας είναι τα εξής:

Ο παραπάνω κανονισμός διαχείρισης παραπόνων ισχύει με επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός των ενδιαφερομένων.

Επιστροφή