ΤΗΛ: +30 2310 500 263-4
 

FAX: +30 2310 500 265
.

Ασφάλιστρα ONLINE

car2ONLINE Ασφάλιση αυτκινήτου!!
Υπολογίστε τα ασφάλιστρά online!!
Κερδίστε χρόνο και χρήματα. Δείτε άμεσα από το χώρο σας τις τιμές, κάνοντας συγκρίσεις και υπολογισμούς. Δημιουργήστε τη δική σας ασφάλεια αυτοκινήτου, ακριβώς στις ανάγκες σας.
»»»»

ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ

banner price

Άρθρο 9
Συμπλήρωση Εντύπου Φιλικής Δήλωσης

1.    Το έντυπο της Φιλικής Δήλωσης προκειμένου να εφαρμοστεί η Συμφωνία πρέπει να έχει συμπληρωμένες τις εξής παραγράφους :

Παρ. 1 : Ημερομηνία ατυχήματος
Παρ. 2 : Τόπος
Παρ. 3 : Τραυματίες
Παρ. 4 : Υλικές ζημιές άλλων οχημάτων
Παρ. 6 : Ασφαλιζόμενος
Παρ. 7 : Όχημα
Παρ. 8 : Ασφαλιστική Εταιρία
Παρ. 9 : Οδηγός
Παρ. 12 : Συνθήκες ατυχήματος
Παρ. 13 : Σχεδιάγραμμα ατυχήματος
Παρ. 15 : Υπογραφή των οδηγών
2.    Η παράλειψη συμπλήρωσης παραγράφου της Φιλικής Δήλωσης από τις προαναφερθείσες μπορεί να αναπληρωθεί μετά από συμφωνία των συμβαλλομένων ασφαλιστικών επιχειρήσεων.

3.    Σε περίπτωση που ένα από τα εμπλεκόμενα στο ατύχημα μέρη παραλείψει να παραδώσει τη Φιλικής Δήλωσης στην ασφαλιστική επιχείρηση, τούτο δεν εμποδίζει την εφαρμογή της Συμφωνίας, εφόσον υπάρχει το δεύτερο πρωτότυπο.

4.    Σε περίπτωση ατυχήματος με σωματικές βλάβες τα εμπλεκόμενα στο ατύχημα μέρη συμπληρώνουν και τη Δήλωση Ατυχήματος που βρίσκεται στο οπισθόφυλλο κάθε πρωτοτύπου φύλλου της Φιλικής Δήλωσης.

Άρθρο 9α
Έλλειψη Εντύπου Φιλικής Δήλωσης

1.    Κατά παρέκκλιση των άρθρων 8 παρ. 1β και 9 της παρούσας, η Συμφωνία εφαρμόζεται ακόμη και εάν δεν έχει συμπληρωθεί το έντυπο της Φιλικής Δήλωσης.

2.    Σ΄ αυτήν την περίπτωση ο προσδιορισμός της υπαιτιότητας, γίνεται με βάση τη δήλωση ατυχήματος του ασφαλιζομένου σύμφωνα με το άρθρο16 της παρούσας.

3.    Σε περίπτωση διακανονισμού χωρίς έντυπο Φιλικής Δήλωσης ο άμεσος ασφαλιστής επικοινωνεί με τον ασφαλιστή του υπαίτιου οδηγού.

Ο υπαίτιος ασφαλιστής υποχρεούται να απαντήσει εντός προθεσμίας δέκα εργασίμων ημερών συμπεριλαμβανόμενης και της ημέρας ηλεκτρονικής αποστολής της φόρμας επικοινωνίας.

Αρνητική απάντηση λόγω έλλειψης δήλωσης ατυχήματος εκ μέρους του υπαίτιου οδηγού γίνεται δεκτή μόνον μετά την παρέλευση και της όγδοης ημέρας της δεκαήμερης προθεσμίας.

Σε περίπτωση παρέλευσης της προθεσμίας χωρίς απάντηση ο άμεσος ασφαλιστής προβαίνει στο διακανονισμό της ζημιάς σύμφωνα με την εκτίμησή του.
Σε περίπτωση αρνητικής απάντησης του υπαίτιου ασφαλιστή, η Συμφωνία δεν εφαρμόζεται.

Άρθρο 9β
Επικοινωνία εμπλεκομένων εταιριών σε τροχαίο ατύχημα.

1.    Για το διακανονισμό ζημιάς κατ’ εφαρμογή της παρούσας Συμφωνίας απαιτείται σε κάθε περίπτωση επικοινωνία μεταξύ των εμπλεκομένων ασφαλιστικών επιχειρήσεων σύμφωνα με τα ακόλουθα :

α. Εάν έχει συμπληρωθεί και συνυπογραφεί Έντυπο Φιλικής Δήλωσης ατυχήματος, ο κατά το άρθρο 15 της παρούσας άμεσος ασφαλιστής επικοινωνεί με τον ασφαλιστή του υπαίτιου οδηγού, με σκοπό την ενημέρωση αυτού. Ο διακανονισμός της ζημιάς γίνεται από τον άμεσο ασφαλιστή σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Συμφωνίας και χωρίς να περιμένει απάντηση από τον ασφαλιστή του υπαίτιου οδηγού.

β. Εάν έχει συμπληρωθεί και συνυπογραφεί Έντυπο Φιλικής Δήλωσης και οι δύο οδηγοί βαρύνονται με συνυπαιτιότητα κατά 50% ο άμεσος ασφαλιστής επικοινωνεί με τον ασφαλιστή του υπαίτιου οδηγού και διακανονίζει τη ζημιά μόνον μετά την αποδοχή του ασφαλιστή του υπαίτιου οδηγού.

γ. Εάν δεν έχει συμπληρωθεί Έντυπο Φιλικής Δήλωσης καθώς και εάν υπάρχουν σωματικές βλάβες, ο άμεσος ασφαλιστής επικοινωνεί με τον ασφαλιστή του υπαίτιου οδηγού, σύμφωνα με το άρθρο 9α  παρ. 3 και Παραρτήματος 9 της παρούσας.

2.    Σε περίπτωση ατυχήματος μεταξύ οχημάτων των οποίων την ευθύνη από την κυκλοφορία τους καλύπτουν συμβαλλόμενες ασφαλιστικές επιχειρήσεις, οποιαδήποτε από τις δύο εμπλεκόμενες ασφαλιστικές επιχειρήσεις επικοινωνεί με την άλλη ακόμη και αν ενεργεί ως ασφαλιστής του υπαίτιου οδηγού. Η επικοινωνία σ’ αυτή την περίπτωση γίνεται με σκοπό την ενημέρωση του άμεσου ασφαλιστή και το διακανονισμό της ζημιάς εκ μέρους αυτού, υπό την προϋπόθεση ότι ο ασφαλιστής του υπαίτιου οδηγού δίδει αυτόματα τη συγκατάθεσή του για το διακανονισμό της ζημιάς.

3.    Η αναφερόμενη στις παραγράφους 2 και 3 του παρόντος επικοινωνία γίνεται μόνο με ηλεκτρονικό τρόπο, όπως καθορίζεται από το Γραφείο Συμψηφισμού. Το έντυπο επικοινωνίας (Παράρτημα 8 της παρούσας) αποστέλλεται ηλεκτρονικά υπόψη τού Υπευθύνου Επικοινωνίας, ειδικώς ορισμένου γι’ αυτό το σκοπό από κάθε συμβαλλόμενη ασφαλιστική επιχείρηση.

03 Η εταιρεια μας

Η SOLVENCY Αθανάσιος & Αντώνιος Κεμεντσιετσίδης Ο.Ε. Συστάθηκε το 2009 και είναι εγγεγραμμένη στο Ε.Ε. Θεσσαλονίκης με αριθμό μητρώου 108003 και ειδικού μητρώου 600018 ως Πιστοποιημένη Εταιρία Μεσιτείας Ασφαλίσεων, Insurance Broke

04 Μιληστε μαζι μας

Αθ. και Αντ. Κεμεντσιετσίδης Ο.Ε
Καβάλας 2 & Κωλέττη - City Gate
ΤΚ 54627 - Θεσσαλονίκη
Τηλ: +30 2310 500 263-4
Fax: +30 2310 500 265
Κιν: +30 6944 65 66 85